Lycka vs Verklighet

Godmorgon bloggen!
Jag har sovit underbart inatt! Kunde till och med somna om när jag vaknade vid halv åtta! Nu är jag utvilad (så gott det går) och allt känns superbra! 
Jag hade en dröm som var jättekonstig! 

Det var jag, mina bröder, pappa och våran granne (ehh?) som skulle åka utomlands! vi hade alla 2000 kr med oss och pappa sa att det skulle räcka alldeles utmärkt! Vi kom dit utan att veta vars vi skulle, vi sku typ bara sätta oss på något plan och hoppas på det bästa :P Det slutade med att vi köpte in oss och gick in till ett rum där det var filmer överallt, och sådär riktigt godisaktigt! Dom sa att det var en biograf där man fick se på vilken film man än ville se! Vi började se ett öga rött. Den var så dålig att pappa inte ville se den, så tog vi någon annan film! Det vet jag inte vad det var för något, Iaf så fck man äta gratis godis och se på vilka filmer man ville, hur länge som helst! MEN pappa fick nog och ville gå :(
På vägen ut fanns det dock kläder, skor, väskor ALLT! som man fick välja ut, helt gratis! Men pappa gick så fort och blev sur när jag stannade för att kolla... Det jag fick med mig var ett par fula skor och en föd liten väska som jag hade tänkt ha till balen :S  Sen vaknar jag. Det var inte en hemsk dröm, men konstig var den!

Jag vaknade igen vid 10 i åtta av ett samtal, eftersom jag var rätt pigg då så gjorde det inte så mycket :)
MEN, det är när jag lägger på det samtalet det riktigt samtalet kommer. Det extremt roliga!
Telefonen ringer och jag tror att det är mitt alarm men icke, det står Dogbytes Kennel på telefonen och jag vet exakt vad det handlar om!! Jag hade rätt, valparna är födda! Det blev 4 små valpisar, tre röda och en svart!
Den svarta hanen kommer att bli min :D Det känns superbra! verkligen!
Nu ska jag skicka ner en handduk så den får med sig lite lukt från flocken när den flyttar hem! :D
Det hände tydligen inatt så de ligger och sover nu men hemsidan blir nog uppdaterad imorgon eller senare ikväll! Då ska jag visa lite bilder! Eftersom det blir en hane är jag rätt säker vad smeknamnet blir, Men först ska vi se vilket namn den får :)  Tyvärr för mina klasskamrater, Jag som tjatat så mycket om det här, stackarna! Nu blir det väl ännu jobbigare haha !!

Om 15 min går min buss och jag har en rätt okej dag idag, vi får ju fika!!
Jag slutar klockan ett idag också, så 13.20 bussen hem och då ska jag faktiskt plugga lite projekt, ta tag i det så jag blir klar! Sen ska jag skriva lite engelska! Även fast jag ska skriva skola så 'är det en bra dag!
Hoppas ni alla också får en bra dag :D
KRam på er!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0