lovaktiviteter?

Hej bloggen, hur mår ni?

Jag har funderat en grej, när man får skollov och är ledig under en längre tid som nu, en hel vecka!
Vad ska man egentligen göra?

Ska man ta vara på alla sov-, slapp-, tråkiga- inte göra något tillfällen eller ska man aktivera sig och hitta på saker hela tiden, göra roliga grejer och spendera pengar?

Jag vill bara sova och samla energi när jag har lov. För jag är så trött att jag behöver en hel vecka att få tillbaka min energi :P Så brukar jag alltid få lite ont i halsen och nästan bli sjuk! Kankse ska man hålla uppe tempot istället så man vänjer kroppen? Eller kankse ska man kombinera, face it. Jag har aldrig varit en partypingla och kommer nog inte bli det i första taget, men några gånger fler kan ju inte skada! Om det inte hade kostat så mycket pengar såklart :P
Hmm, ja kasnke ska passa på nu när jag faktiskt får in pengar, det kankse inte är så säkert nu till sommaren!

Aja, detta får bli det sista inlägget för ikväll så hörs vi imorgon istället, såg att jag fått några nya läsare, välkomna, hoppas ni stannar ;)
NU ska jag drömma mig bort till sommar och sol, vi ses i drömlandet!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0