lördag kväll, söndag imorgon!

Imorgon är det söndag och då är det studiecirkel. Ser jag inte riktigt fram emot faktiskt!
Den del jag ska ha hand om heter krya kusar och jag kan ju inte säga att det är mitt spec område...Men det får gå iaf!
Jag ska baka till imorgon också, det är vad jag oroar mig mest för faktiskt, jag är ju verkligen inte duktig i köket!
Det är inte min grej, ska nog bara göra en vanlig kladdkaka. Enkelt och gott! blir bra!
Vi ska vara där klockan 13 och börja så det är inte jättetidigt, så det blir ju skönt iaf!

Melodifestivalen ikväll, ja vad säger man. pinsamt sverige. Hon kunde ju inte ens sjunga! Eller jo, operadelen men resten lät ju verkligen så hemskt!
Även om nu svenska folket röstade fram henne pga störst vinstchans är det ju bara dumt. Vi ska väl inte behöva tvingas lyssna på skitmusik bara för att europa inte tycker som vi. Blä på det.

Efter melodifestivalen såg vi en jättekonstig film. Vet tyvärr inte vad den heter, men det är en parodi på typ alla filmer... iaf ungdomsfilmer från the us.

Nu ska jag lägga mig ner och somna till tvn. Vi är ju lediga på måndag också så det ser jag fram emot, har därför inga problem att det är söndag imorgon heller :)
kram på er!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0