Jajjemensan.

Goddag bloggen, måndag igen!
Kom hem med 12.20 bussen som vanligt och vilade mitt huvud till days of our lives! Så sjukt att en serie som innehåller så lite kan vara så underhållande! Alla grejer händer ju om och om igen, och det är ju inte såatt det går fort. Att åka från ett hus till ett annat tar typ 3 avsnitt ;)
Efter det tog jag en promenad med hunden. Först snöade det lapphandskar men efter ett tag blev det sol och finväder!
Jag var ute ganska länge, över en timme så nu har jag fått dagens promenad avklarad!

Hela tiden gick jag bara och tänkte på min lilla valp som förmodligen föds på fredag om inget går galet! Jag måste ju säga att jag längtar galet mycket. Dock så är det ju inte så jätteverkligt än, men jag tror nog att det kommer bli desto verkligare till helgen, när de är födda!
Jag längtar så jag spricker! hihihi :P
Här har vi en bild på tummelisa sen i söndags :P visst börjar hon bli tjock ;)



Liten hund med stor mage :P
Nu ska jag iaf fortsätta med min engelska bok. Måste läsa klart den!!!
Mne vi får höres sedan!
Kram
/S

Kommentarer
Postat av: mox

Ojj ska du skaffa vovve !? ;D

2009-03-24 @ 14:28:47
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0