Hittad

hej bloggen!
Sitter just nu på skolan iförd idrottskläder och till synes en stalljacka. nice va? ;) Jo jag känner mig riktigt vacker idag!
Måste berätta att min mobilladdare är numera funnen, längst ner i min upp och nervända väska. Hur många gånger jag hade letat igenom den i går kväll vill jag inte ens gå in på, men på något sätt så visade den sig efter första sökningen i morse. Suck. Jag hann ladda den lite innan jag for denna morgon men långt ifrån tillräckligt så nu sitter jag här med en mobil som snart dör iaf. Great.

lektionen imorse gick iaf bra, inte så där supernöjd eftersom jaginte gillar när folk inte lyssnar, men vad kan man begära från en etta? Dom var iaf glada och det är väl huvudsakligen :P
Vi ska ha dessa vildingar en till gång innan skolan slutar och då blir det utomhus, det ska bli intressant!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska träna klart och då ska vi till stallet och rida. Jag hade tur idag, jag har nämligen inte använt mitt busskort alls idag och kan därför utan kostnad åka buss in till bion ikväll! Har även en gratisbiljett till bion jag skulle få från mami! Hur bra känns inte det då?
Jag som förväntade mig en dyrt skoluppgift så blir den nästan kostnadsfri! :)
Ikväll blir det alltså bio, slumdog millionaer (?) Har ingen aning om vad filmen handlar om men jag har hört att den är bra iaf! Mer kan jag inte hoppas på.

Känner mig riktigt uttråkad nu... Har inget att göra och det känns oerhört tråkigt! Jag menar, jag hade ju kunnat göra nånting under denna timma jag är fast på skolan... men nej, då kommer jag inte på något, hade kunnat vara hemma så kunde jag ha städat klart rummet men jag är lite orolig att jag inte kommer att kunna göra klart det idag, för jag kommer bara hinna äta och sen fara om jag nu ska fara in och s bion vid 18. Nu dog min mobil också. This sucks.
Visst är det typiskt att det inte ska finnas ett eluttag jag kan använda heller, mantycker ju det eftersom jag sitter framför en dator. Du har feeel, alla är upptagna.
det här inlägget är nog förvirrande, och kommer platsa bra tillsammans med alla andra inlägg. sounds good. Ni får heltenkelt försöka förstå alla hoppen jag gör ;)

en liten bild på underbara ziggemannen innan jag säger hej då.


Måste lägga in fler bilder, blir väl så tråkigt annars kan jag tro ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0