Hemma - underbart väder!

Hejsan, visst har ni kikat ut ur era fönster och förundrats över hur varm solen verkar vara. Det har jag.
 I bilen hem var det så varmt att jag svettades som en gris, på vägen in svettades jag bara, inte lika varmt då alltså...
På universitetet idag vart jag riktigt peppad på att få börja där till hösten, jag gillar stämningen. Massor med folk överallt!!

Så snart ska jag söka allt som jag skulle vilja gå, så får jag bestämma mig senare till sommaren, låter bra va?
Idag är det onsdag och jag ska skicka mail till ett jobb, sen ska jag göra nånting annat, vet inte vad än men kasnke sitta på balkongen eller vid ett fönster och bara vara! Läsa en bok kanske? det var ju väldigt länge sedan, synd att man inte har sista boken av twilightserien!

vad ska ni göra idag? :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0