"Hata skellefteå, tjalalalalala"

Goooodmorgon bloggen :)
Har ni sovit gott? Det har icke jag, kunde inte somna igårkväll, och tidig morgon i morse, inte jättetidigt men jag klev upp vid 6. Duktiga jag! Sen har jag drömt massa konstiga drömmar, har vaknat upp och varit alldeles orolig av någon anledning! Det är ju synd, eftersom jag ska köra bil mot skellefteå om ca 3 minuter och då måste jag vara pigg som en lärka!

Ihelgen är det ulk, den sista! (jippi) och det är alltid lika jobbigt, men bra i guess! Tyvärr går den ut över min energi och det är kritiskt för nästa skolvecka!
Det startar iaf klockan 9 och sen är det skolbänk hela långa dagen!
Och nu ska jag fortsätta äta min frukost och packa ner dator, sen far vi :D

Uppdaterar senare ikväll om internet funkar! :)
Kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0