hallonbåt.

Äntligen hemma! Visst är det väl inte jättefarligt att vara i stallet men när det börjar bli upp till 5 timmar tycker iaf jag att det blir mycket. Kasnke är de det som skiljer en riktig hästmänniska från en som inte riktigt vet vad man vill.
Jag gillar ju hästar visst, men ändå!

Dagen har flytit på rätt bra, nu är jag hungrig, smutsig och har ont i huvudet. Vad som väntar är ju självklart den underbara duschen! Sen lite mat och efter det kasnke en film eller något. Ska försöka lägga in alla mina bilder från kameran också!
Fick endel fina bilder så det ska bli kul att lägga in dom så man får ett bättre helhetsintryck.
Hoppas att sminket syns bra på bilderna, så kanske jag kan visa det :)

Nu ropar duschen högt på mig och jag längtar att få skölja av mig allt orent!
Men vi får höras sedan!
Kram
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0