Fredagkväll!

Ja, vars tog kvällen vägen?
Jag åt middag, sen somnade jag. vaknade vid halv tolv och tänkte just gå och lägga mig då mamma ringde.
Det var bara att sätta sig i den kalla bilen och köra iväg.
Det var väl inte så superkul...
Kom dit vid 00.00 och väntade typ 10 min innan de äntligen kom ut.

Det var inte förräns vid 00.20 eller 00.30 som det riktigt "spännande" hände. Det var riktigt hemskt.l
Vi var och körde just söder om umeå, på e4an. 110 väg.
Där någonstans finns det en påfart till e4an, det var tvåfiler så jag lägger mig i vänster fil för att släppa fram bilen som kör hälften av min hastighet!
Men nej, vad tror ni biljäkeln gör då? Han svänger in framför mig i vänster körfält.
Jag som kör nästan dubbelt så snabbt som han måste svänga ut mot mitträcket för att komma förbi!
Jag lovar, det var inte mycket som skillde bilarna åt när jag körde förbi. Det var verkligen inte roligt.
Inte så att jag vart rädd eller något. Men nu i efterhand tänker man ju på hur nära det verkligen var!
10 cm från krock... typ.
Hade jag bromsat det minsta hade han kört rakt in i mig!
Ja, då vet ni vad jag gjorde igår!  ;)
EFter det var det att köra runt, lämna och hämta folk. Jag kom hem klockan ett inatt. inte sent men att köra bil 1½ h var lite jobbigt!
Skönt att sova sen iaf. Imorse vaknade jag vid kl halv nio och kunde såklart inte somna om. Dumma skola :(
Dagen börjar för tidigt, då vet man ju inte vad man ska göra för något på dagen.
Förmodligen blir det en tur till stallet iaf. Sen ska jag köpa en godispåse till ikväll, melodifestival och allt.
Resten av dagen är fri :) Inte så mkt att göra alltså!

Vad ska ni göra idag?

Imorgon ska vi ha studiecirkel, äntligen få det gjort är ju underbart!
Nästa helg är det ju sista ulken.
Helgen efter det är den jag längtar mest till, gissa vad som händer då?
Jag lägger in en bild så får ni gissa ;)


Ska bli så roligt! Hemsidan hittar ni här!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0