Fredag 13

Hej bloggen, hur mår ní?
Fredag den 13 idag och det var väldigt svårt att kliva upp imorse alltså!
Det är så sjukt hur en vecka i skolan fullständigt tar kol på alla celler i min kropp. Iaf de celler som gör att jag går upp på morgonen! Jag kom upp i tid och jag e faktiskt lite stolt över just det, problemet tror jag är att man bara inte vill gå till skolan, så enkelt är det!

Idag har det varit en relativt okej dag. Natur på morgonen var bara tråkig och onödig, hade ju redan läst om allt i boken ;)
Sen skulle vi göra en massa test. Bland annat steptestet. Jag var lite smått sjuk och efter typ 3 minuter kunde jag inte andas längre. Det var inte så roligt, men jag blev klar, med ett väldigt dåligt resultat. Måste börja träna :S
Sen lunch och idrott efter det. Styrketräning och det var så sjukt roligt. Borde inte ha tränat men så sjuk är jag inte. Jag tog det lugnt iaf och gjorde inte så jättemånga övningar. Tränade ben idag! Nästa gång blir det överkropp! iiih va roligt!

På engelskan jobbar vi med tråk poems. Jag förstår verkligen inte den sortens skrift och jag tycker det är super tråkigt! Nu ska vi analysera en dikt. ni som känner mig vet att jag är inte en analyschosan människa. Jag kan helt enkelt inte analysera. Det får bli massa ordbajs istället, hon kan ju inte säga att jag har fel eftersom man tolkar dikter helt olika :) Räddad ;)
Idag är det ju fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra, förmodligen göra bort lite läxa sen kasnke film!?!
Jag ska iaf duscha och njuta ikväll!
Kanske ska öva lite sminkningar. Ska ju göra min egen balsminkning och måste ju kolla lite olika för att se vad jag ska göra! Det skulle ju kunna blir roligt. Blir det att gå ut så passar ju det perfa då hehe ;)

2 veckor

Nä, vi får höras senare, nu ska jag ringa om jobb :D
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0