Du är vad du äter...

då är jag en våffla!
För vi åt mumsmat = våfflor idag och det var supergott, verkligen!
Nu sitter jag och försöker fixa lite med bloggen, det är headern jag vill ändra men vet inte hur jag ska göra, det får bli någon annan dag helt enkelt! Det blev lite ändringar, tyckte att svart var väldigt ansträngande att läsa på, och eftersom jag inte kunde fixa kommentatorsfältet fick det bli som det blev :P

Nu ska jag lägga till lite kategorier! Och lite små saker, sen ska jag bara drömma mig bort till min lilla kille i moheda och önska att det var maj!


Sedan ska jag berätta för er att jag bara har en enda lektion imorgon och det känns great! Jag ska ta tolvbussen in och 14.20 bussen hem! Kort dag med bara mattelektion!

Jag ska jobba som aldrig förr eftersom det fortfarande finns hopp att jag ska få mitt G ;)
Imorgon hoppas jag också att jag får boken som jag längtat efter!
Tror jag ska skriva lite engelska, så jag inte måste skriva klart allt imorgon!
Har ju börjat men lika bra att fortsätta nu när jag har tid!
För om ca 20 så är det greys, och det hoppas jag ni alla ska kolla på!

Då vet ni vad jag gör ikväll iaf ;)
/S


Ps. Tredje gången gillt  ;) Ds


Kommentarer
Postat av: Enni Ingon.

jag har inte fått en enda jävla våffla :(

2009-03-25 @ 20:47:20
URL: http://jenniiek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0