Drömmare.

Mums med wok till middag och semla till efterrätt :D
Jg känner mig rätt nöjd men lite småstressad. Jag vet nämligen inte hur jag ska göra till hösten!
Fler och fler får sparken och arbetsmarknaden ser verkligen inte ljus ut för oss 90:ior som går ut nu om endast 3 månader. Jag har alltid sagt att jag ska jobba innan jag pluggar vidare, men det det alternativet är nästan kolsvart snart.
Jag är bara inte redo att fara till ske-å j helt själv till hösten, det vill jag inte!
Vad återstår, plugg i umeå.
Jag söker my ass of i jakt på ett program som jag kan tycka är roligt, Jag får helt enkelt läsa mitt älskade företagarprog. senare i livet! Vilket går det också :)

Ja, sånt är livet, dumma lågkonjuktur. Blondinbella, ge mig dina pengar ;) hehe
Ledig imorgon är nice, kanske får jag twilight på torsdag också!

Jag har faktiskt ytterligare en plan i min innerficka. En plan jag haft länge. Ett yrke som heter hemmafru åt rik man. Haha perfekt i dessa tider right?
Nä men vad, det jag måste göra är att se ut någon som:
Är någorlunda i min ålder ( inte tyyp gubbe, huvva)
Är någorlunda aktuell = tjänar bra med pengar.
Är snygg
(såklart)
Är singel.
Ett bra exempel är Supercoola Robert Pattinson, Det jag då måste göra är bara att dra till London ( nära och bra) se till att vi möts, ragga. Sen har jag honom på kroken!
Synd bara att jag inte ska till London anytime soon.
En annan som skulle funka är ju vår käre prins. Det positiva med honom är ju att han faktiskt finns i Sverige vilket är en STOR fördel. Dock så vet jag inte hans ålder och så måste man ju gå i fina klänningar och vara väldigt sådär. Känns väl inte som jag då jag är lite mer åt det vanliga, icke finfolk materialet.
En blandning av dessa två vore ju perfa. Dock tror jag Robert ligger lite mer plus. Han spelar ju musik. Sjukt nice!

 eller  ?

Tror nog att mina planer inte kommer att hända inom en snar framtid så jag ska fortsätta kolla utbildningar, söka jobb och hoppas så in i... så jag iaf får något gjort :)

Ni som ska ta studenten, vad ska ni göra? :)
Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0