Dålig bloggdag.

Ojoj, hejsan hoppsan alla ni tappra läsare, det blev en bloggfri dag idag, min kära dator har  hittat hem och internet funkar!  Jag får helt enkelt skriva två extra inlägg imorgon då hehe ;)
Annars tror jag det e lugnt, ni fortsätter väl att kolla in?

Dagen i skolan var mindre rolig... massa väntan på grund av att en lektion är flyttad till torsdag morgon, så en lektion på moirgon, sen världens hål och så två lektioner. Ovärt men jag ska minsann vara i skolan nu! Vad som än krävs ;)
Imorgon är det besöksdag på universitetet och det ser jag verkligen fram emot! att få lyssna lite om intressanta utbildningar!! Kolla in stämningen lite, för till hösten är det jag som pluggar på umeå universitet! (förhoppningsvis)
Trött nu, det blir ett kort inlägg så får ni kolla in imorgon istället!

Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0