Dagar som tickar förbi...

Godmorgon! sovit gott?
Det har jag fast jag drömde en jättekonstig dröm.
Vi var i en affär, och vi var tre eller fyra lag som skulle springa omkring inne i den här butiken och typ le och få personer att prata och fråga en sak om en.. jättekonstigt. Iaf, mitt lag vann och jag var den som hade fått flest att prata med mig!
8 st, haha inte många men de andra hade typ 3 ;) yäää
Vi vann en pokal, men ett av de andra lagen blev väldigt arga för de ville vinna, det visade sig att dom var typ dvärgrobotar som såg ut som...åhh jag ser diom framför mig men vet inte vad de kallas, aa, det är nå seriefigur av nå slag fast ändå inte! Dom växlade form också...
Jag och mitt lag var "hemma" i en liten stuga och skulle skydda pokalen så kom dom där hemska "transformers" i miniformat och skulle hämta den. Dom hade massa krafter så tillslut var det bara jag kvar som bönade och bad, slogs och fightades. Ne jag klarade det inte ch hamnade i koma, sen vaknade jag.

Konstig dröm va? Det var verklgen jättekonstigt! En annan dröm jag hade var att jag simmade med massor med ormar mm, inte någon rolig dröm så den går vi inte in på :P

Idag är det fredag :( Tiden har gått vääldigt fort. Snart skola. Men jag är ändå nöjd. För varje dag som går kommer vi närmare sommaren. Närmare studenten och närmare valpen!  Idag är det precis 3 veckor kvar innan valparna är beräknade och tummelisa är så tjocK!


Märks det att jag ser fram emot det här? haha jag tror nog det ;) Jag har iaf kasnke bestämt vad den ska kallas, inte helt men det blir när den kommer hem! Jag har fastnat för Bella eller Sixten. Men det kansk eblir något helt annat, jag har ju en massa andra förslag också ;)

Idag ska jag in till stan vid klockan 14. känns lite smådrygt eftersom jag inte tror att skolkorten fungerar :(

Iaf, efter det ska jag försöka hinna sola och göra lite läxa också! Måste ju få saker gjort ;)

Idag känner jag mig iaf på lite bättre humör än igår och det är ju bra, ska ta tillvara på det :)


vi får höres, puss och kram

/S


Ps, så håller vi tummarna för mira som är nere i gävle och tävlar i helgen!!

-> jacquelines blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0