Chaffis.

Jag är chaufför åt mami ikväll.
Vad ska man göra nu då?

idag har jag prövat min första balsminkning! Eftersom jag ska göra det själv så ska jag testa mig fram lite och se vilka färger jag ska använda och hur jag ska göra! Ska även ta kort på allt så jag får kolla i efterhand också ;)
Håret är jag dock lite mer nervös över, sminka kan jag väl, men hår är jag hopplös på! Tur att mami ska hjälpa mig!!
Nä, men jag är lite smått uttråkad, förutom att jag har kört bil i typ en timme nu så har jag ju inget att göra.

Först ska jag iaf äta middag, känner att jag börjar bli lite hungrig, efter det, typ the sims, twilight igen ;) eller något skoltjosan. Vi får helt enkelt se!
Wok till middag!

Vad ska ni göra ikväll?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0