Bilder!

Ja, nu har äntligen bilder på valparna kommit ut på hemsidan!
Eftersom jag fick den svarta hanen så kommer den heta joey eller ross! Själv hoppas jag såklart på Joey men vi får se lite närmare!
Här har ni bilder, tyvärr syns inte den svarta så mycket som jag hoppats på, men det kommer nog fler bilder kan jag tro ;)


*bilderna kommer från Dogbytes.se

Så spännande! Jag har en föraning att det kommer bli lite av en hundblogg det här, eftersom det kommer vara det enda jag kommer skriva om... Nästan! Inte helt såklart! jag ska försöka hålla mig till vardagen också :P

Nu ska jag skriva på mitt projektarbete!
Kram
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta :)

2009-03-25 @ 14:37:50
Postat av: Enni Ingon.

åter igen har jag varit in och snokat ;)

2009-03-25 @ 16:05:20
URL: http://jennniiek.blogspot.com
Postat av: S.

Puppisar! de sötaste! :D

2009-03-25 @ 16:26:31
Postat av: mox

Men vad kuuuul :D

2009-03-26 @ 21:47:27
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0