Bad hair day

Hej bloggen!
Har suttit nu ett tag och fått håret lockat av mami!
Det kommer blir superbra med lite träning och produkter så jag är supergla! Riktiga hollywood lockar! :P
Men jag ska kolla upp om det blir bäst med platt eller locktång mm, testa sig fram lite skadar aldrig! Bara för att se vad som blir bäst helt enkelt! :)
Annars då, jo jag är sugen på att dansa, helt sjukt!!
Det enda jag vill göra är att gå ut och bara dansa till superhög musik.
Där det enda man ser är ljus i olika färger och massa människoliknande skuggor.
Glömma allt och bara släppa loss!
Det var ju länge sedan sist :P

Måste bara säga att judge judy är askalas bra :P

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0