Bad day.

Hej bloggen! Hur mår ni?
Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna längre!
Nu ska jag berätta för er om min superdåliga dag. Och natt.
Det började med att jag inte kunde somna igårkväll, låg och vände och vred på mig pga jobb som jag måste ha snart!! Jag är bara rädd att jag ska bli en av alla arbetslösa i vårt land, det vill jag verkligen inte!!
Jag tror jhag somnade vid 12 iaf, hoppas jag :P
Vid tre väcker dumma hunden mig, han står utanför min dörr och gnäller som tusan. Det ända jag kan göra är att pallra mig upp ur min varma säng klockan tre, halv fyra på natten för att gå ut med hunden. Till råga på allt var det något fel på våra lycktstolpar runt vårat kvarter och utanför så dom slocknade och tändes om vart annat medans jag var ute och gick. Riktigt läskigt var det :(

Hunden var iaf nöjd och det är väl vad som räknas :)
Hade jag bara kunnat somna om efter det hade allt varit bra igen men icke. Ligger och tänker ytterligare på jobb och skola, låg säkert vaken till minst fyra iaf. Vaknar igen vid fem av en mardröm. En riktigt hemsk mardröm, den kan jag skriva om sen! Som en skräckfilm var det! Tror ni jag kan somna om efter det? Noooo.
Istället tänder jag tvn så det inte ska vara så mörkt i rummet, men jag kan inte stänga ögonen utan att se ansiktet (se nedan) framför mig! Så jag låg vaken ett bra tag innan sömnen tog över och drömmen kom tillbaka, jag vaknar vid halv sju, höjer volymen på tv och vägrar stänga ögonen igen!
Max 4 h sömn inatt alltså!
skolan gick bra, måndagar e ju rätt så slappa så :)
Bussen hem var däremot asdryg. Väldigt trött och jag mådde verkligen jätteilla. ursh.
Nu har jag bara slumrat, ätit och slumrat igen! Därför har jag inte skrivit förrän nu, men det får ni helt enkelt ta :)

Ikväll ska jag skriva lite skola och bara ta det lugnt, känner väl inte riktigt för att hoppa runt och göra saker idag inte :) tidig kväll ikväll javisst :D
Tillbaka till min mardröm, svårt att förklara men den var så verklighetstrogen!
JAg var påväg hem till en lägenhet och det är en mörk man (chokladbrun var han) som följer efter mig. Inte bara det, han har svart hår, glasögon och ser ut som en blandning av en kompiskompis och en lärare på skolan, glasögon och kort var han. Han haltade och var på något sätt en krypling. vet inte riktigt hur men han såg inte riktigt "normal" ut.
Iaf, han följer efter mig och jag svänger av in mellan två hus för att komma till mitt. Han följer efter, jag börjar springa och samma sak gör han. Då börjar jag bli rädd och vänder mig om. Om du kommer närmare än så här ringer jag polisen, skriker jag efter honom. Då står han ändå rätt nära, några meter bara. Han säger att han bor i huset breve mig. När han börjar gå ditår vänder jag mig om och börjar springa till mig igen. HAn springer efter mig!! huuuuuh.
jag vänder mig om så stannar han och säger att han bor i lägenheten brevid min. (en trappa upp som sedan delar sig. En lägenhet till höger och en till vänster.) Jag tror inte på honom och plötsligt vet han inte vars han ska längre. En annan kille kommer och jag säger till honom att visa vägen!
Jag springer upp mot min lägenhet och han följer efter, hinner just låsa dörren om mig när han kommer fram och jag vet att han försöker komma in.
Då blir jag riktigt rädd och försöker ringa folk. Min mobil funkar inte och sen vaknar jag!

När jag somnar om drömmer jag att han försöker komma in via fönster och balkongdörren, jag skriker men ingen hör.
Faktiskt så står vi face to face med balkongdörren mellan. Han öppnar och jag stänger.
Sen på något sätt ligger jag och sover i drömmen, vaknar och ser hans ansikte framför mig. Flinande! Då vaknar jag.
Låter konstigt men det är riktigt hemskt. Typ min värsta mardröm. Ohc jag har blvit uppäten, ensam, dödad och misshandlad i mina drömmar. Men denna var definitivt den värsta och han gjorde ändå ingenting mot mig :(
Nu har jag släppt det och jag hoppas jag slipper tänka på honom nå mer.

Nu -> topmodel :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0