back on track!

Heeeej bloggen!!
Äntligen tillbaka hemma och bloggen kan fortsätta leva ett tag till!

I helgen var som sagt papi uppe i snötyngda umeå. Det började med att vi for till stadium och köpte nya skor till mig. Pappa var inte så förtjust i mina tidigare skor som var de jag halkade med. Dom var vekrligen glashala!!
Nu har jag iaf ett par reebook tror jag det är. expensive men bra. Har inte ramlat en enda gång på plan mark än... Bara i en trappa men det var inte meningen!! Huvuvdet klarade sig iaf!
Jag gilar mina nya skor, dom är en halv storlek för stora så mina tår ser jättelååånga ut. Men dom står stadigt på snön och det är ju det viktigaste! Inge mer falling down för mig inte ;)

Vi såg inte lets dance på fredag kväll så jag vet inte vem som åkte ut, är det någon som vet?
Det kan ju inte vara så många gånger kvar och spänningen tätnar, jag hejjar iaf på morgan!
wonderboy.

Lördag, vad gjorde i lördags?
Jo just. den "tråkiga" dagen, Pappa, Krille och Jonte for till byggsiljum och åkte slalom och jag fick stanna hemma och plugga. Det var ju iofs bra att få undan lite men, slalom är ju så roligt!
Dock så slapp jag ju iaf träningsvärken! Hihi.
Jag garnerade en tårta till pappa, men kiwi och mandarinklyftor! Tårtan blev supergod, den åt vi till melodifestivalen som självklart var på tvn lördagkväll.
Agnes gick vidare bland annat. Jag gillar inte Agnes. Hennes röst ger mig ryyyyysningar!
Operatanten gick också vidare och jag har bara två ord till det: PINSAMT SVERIGE!!!!!
Är inte längre säker att jag vill se finalen. Huvva!!

Söndag då, jag vaknade vid 03.45 och var pigg vet inte varför, men kanske hade jag mycket energi pga jag inte fick följa och åka slalom?
hmm, iaf så var det rätt jobbigt, har varit rätt rastlös hela helgen faktiskt!
Go frukosten vid tio och sen for jag, mamma och kent och tittade på Mira på hoppträning!
Det gick ju bra men jag blir så sugen på att bara ta hem henne, spola tillbaka tiden till innan skadan, spola tillbaka tiden tills hon var så underbart välriden och lydig. Hon var såfiin!
Synd att ingen fick se henne då!
Hon är säkert fin nu också men... Det är ändå fel.
Det är ju jag som ska rida henne! ingen annan.
Sötponny! Om hon bara visste hur många tårar jag fällt för henne. Hur mycket kärlek jag känner för henne.
Hur ska jag någonsin släppa allt. ÅH vad jag hatar det här.

Aja, tillbaka till verkligheten. Vi hann just se mira sen var det till sävar och årsmöte på sävars värdshus. Jag blev kassörska och är us ordförande också! Trevligt.
Det hände egentligen inte så mkt på det mötet, det var mest prat och inget mer.
Hem och bara ta det lugnt till middag, tv, parlamentet och såklart, tårtrester. :D

Det var min helg, hur var eran?

Idag ska jag förmodligen fara till stallet och rida, jag hoppas verkligen att vi kan ta hem ulla så jag får rida henne här hemma och kanske hoppa litegrann! Det har u varit superbra, speciellt nu när jag har looov :D
Nu ska jag göra lite läxa, så vi hörs senare!
puss

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0