Äntligen bedtime

Godnatt bloggen! Nu ska jag äntligen få krypa ner under täcket och bara njuta! Halv sju kör vi från sävar imorgon, aa ingen sovmorgon för mig inte. Jag vill ha sovmorgon! men nästa helg, då ni! Då ska jag försöka sova ut.

Idag gick jag ner på stan när jag slutade, det regnade och jag var på rätt dåligt humör, plus att jag var väldigt trött. Det var nog inte en vacker syn men alla jag möte bredde väg för mig, även ifall det var många på led behövde jag bara gå rakt fram! Haha det var lite smygroligt så när det inte var någon i närheten kostade jag på mig ett leende, för jag tänkte hur det såg ut!

Nu har jag packat, duschat och ligger i sängen! ska somna till något program så hoppas jag att jag orkar upp imorgon!
Vad gör ni ikväll?


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0