5 mars

God morgon bloggen,
Hur mår ni idag?

Jag var så trött igårkväll, jag tror jag somna så fort jag la huvudet på kudden och det var sköönt!
Jag är fortfarande supernöjd över att det är lov och jag vill inte att skolan ska börja igen :(
Och så längtar jag såklart till maj! Så himla mycket också!!!!

Igår var jag och jonte på djurmagazinet som sagt och han köpte med sig en dinosaurie hem. Rasen heter axelot, men visst ser det ut som en dinosaurie?



Ganska cool är den iaf, dock är den fridlyst och måste matas med levande mjölmaskar med pincett. Det hade jag nog aldrig pallat, grodliknande dinosaurie!!
Den är ganksa tråkig också, den bara ligger där och gör inte så mycket, men... vad ska man förvänta sig :P
Den e ju typ blind.

För att släppa dino:n, idag ska jag göra klart mitt träningsschema på idrotten och börja skriva lite på naturen, Hinner jag ska jag nog skriva lite engelska också!
Men först, mat?
grrr, jag vaknade på fel sida idag :(

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0