3 mars

Heeej bloggen!
jag måst ju säga att jag blev lite förvirrad att klockan redan är halv två och jag har inte bloggat!
godmorgon iaf, hur har ni sovit inatt? jag har sovit riktigt bra, kvällen innehöll en film, jag som aldrig tittar på film(nästan)
save private ryan. Så sorglig! Jag grät som ett barn i slutet och började tänka på mira och grät ännu mer! Skönt att få gråta ibland!

Idag ska jag fara till stallet och rida ullabulla! Sen göra lite läxa. Någon timme eller så iaf! Efter det vet jag inte!! Vad ska jag göra? JO, jag ska fara och sola ;) Om jag kan skramla ihop tillräckligt med tior så jag kan fara.
vad ska ni göra idag?

Nu på morgonen har jag varit in till djurmagazinet också, börjat kolla lite på hundtillbehör. Snart är ju tiden inne och jag längtar så sjukt mycket, fast jag tror nog att när jag väl är där kommer jag inte att vara lika glad över den ;) hehe en valp är nog inte så rolig som man tror den är ;P
Jag sitter här för att få tiden att gå, det känns lite jobbigt att köra lillnisse till gryssjön för att bara rida på vägen! Jag vet ju inte ens om jag kommer hem, skitbilen kanske dör och jag vill verkligen inte vara där tills mamma ska fara hem!
Tråkigt att jag förmodligen inte kan ta ulla till sävar heller, suck. Varför ska det vara så svårt att ta ett beslut?
Om jag bara kunde ha en ridbana så jag faktiskt kunde arbeta henne lite bättre, hon blir så stark ute på vägarna! :(
Jag har väl inget val och nu har jag dragit ut tiden så länge det bara går.
Tråkdåligt väder också :(
åhhh.
Aja, det blir säkert kul bara jag kommer dit :)
Kram på er så hörs vi senare!!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0