2 and a half men

Nu är hunden rastad, magen full och allt perfekt! Nu kan jag berätta om min resterande dag!

Jo, vet ni vad jag gjort! Jag har köpt min studenklänning!
Och den är helt perfekt!  Jag gick in på hm, såg klänningen och var fast! Precis en sådan jag alltid velat ha!
Den är vit, söt och sommrig, men den får ni inte se förrän till studenten, kan ju inte avslöja allt ju ;)
Jag har också köpt skor till. Ett par killerheals. Svarta. 13 cm klack. Inte nådigt.
Men dom var snygga, sköna och alldeles perfekta så jag slog till iaf!
600 kronor för ett par skor är väl inte helt hemsk hoppas jag :)

Tog bilder men har inte bestämt om jag ska visa er än ;) Vi kasnke ska spara dessa till studenten också haha!
Hur som helst! efter en perfekt shoppingdag ( jo, jag sa perfekt shoppingdag) for jag och mamma till UF mässan och kollade in massa med coola företag. Imponerande vad många olika idéer det finns :)

Nu äntligen hemma och jag ska skriva lite engelska sedan sängen, jag är så trött!
oh, en sak till, INTERNET!! Ihh ;D

kram
/S

Kommentarer
Postat av: mox

Jag undrar vart den Sandra som sprang iväg när hon hörde ordet klädaffär har försvunnit, hon verkar som bortblåst ;)

2009-03-19 @ 20:05:07
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0