19.02

Jag har ont i min rygg!!
Har suttit och skrivit på dumma natuer for ever känns det som :(
Men snart klar och då är det bara att skicka in :) Känns bra att göra klart saker!
Har varit rätt duktig och damsugit idag också, har dock inte orkat plocka undan alla grejer på mitt rum än :]
Jag tycker inte att världen går under bara för att jag har lite smink på min byro och lite böcker på min bänk. Inte alls!
Dock ska jag slänga lite skräppapper som förstör lite ;)

Imorgon är det skoldag igen, dumtisdag! Jag gillar verkligen inte tisdagar, vi har så himla sena tisdagar. Det känns iaf länge med halv fyra när man är bortskämt och slutar vid 14.10 alla andra dagar ;) Matte har vi imorgon också, jag som varit på väg att räkna matte flera gånger denna helg. Men alltid har det kommit någonting ivägen, typ damsuga, locka hår mm. viktiga saker, eller hur ;)
Har ju faktiskt ringt om jobb idag igen, hon jag försöker få tag på verkar aldrig vara i närheten av sin telefon, det är bara att ringa imorgon igen :( Har fått en mailadress som jag ska spamma på också hehe ;) she´ll  be sorry she didn´t answered my calls!!
Nu ska jag skicka in mitt arbete till min lärare och sedan kolla på vänner! Insperation juh!
slänger in en bild på mig också, en av de som faktist blev rätt bra från kameran!
Kram på er!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0