Videobloggar

Hejsan bloggläsare!
Snart så kommer det att komma lite videobloggar istället för bara text, och det är väl lite roligare! :)
Men jag har inte riktigt laddat in mitt första än så det ska jag fixa idag så kanske det första kommer nu ikväll!

Idag har jag tagit filtar och hundar och lite musik till en park och sku sola! Det var så varmt så jag höll på dööö, låg bara och svettades i värmen! Men lite färg har jag nog fått och så var det ju skönt att få göra något!
Efter det bar det av till kiosken och köpa en mjukglass och det var så gott i solen!

Nu liggen jag i skuggan och vilar ett tag innan jag ska ut på gräsmattan och njuta av solen lite till!
Vad ska ni göra idag då?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0