Värmen består!

Yes! Värmen stannade och jag är glad, förhoppningsvis har jag fått lite färg!
Försökte läsa en bok men det gick inte så bra, det har varit så ljust!
Nu har vår nya soffa kommit också och den e fin :)
Dom köpte lite grejer så vi ska stänga in vår gräsmatta också, för att föhindra smitande hundar som fick mitt hjärta att hoppa över några slag! Huh Joey följde med Zigge ut och sen var dom vara borta, jag hade tittat bort i två sek! JAg var så rädd för jag hitta dom inte! Som tur var kom joey tillbaka ganska snart! Till och med innan Zigge! Han kanske hörde när jag kalla ¨på han! Det ska inte hända igen! Men en liten grind ska det nog bli så man kan gå ut på stora allmäningen och leka också!

Nu har vi folk här hemma och jag ska ut i värmen igen! Ikväll blir det skogspromenad igen! MYS

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0