00.32

Idag, eller om man ska säga igår eftersom klockan är över 00.00 så var det full rulle iaf!
Vi var inne i staden heela dagen och köpte bland annat två stycken klockor till mig!
En guld med lite svarta inslag och en svart med guldinslag, coola, ska försöka ta några bilder så ni får se :)
Jag var också inne på arbetsförmedlingen och ordnade allting där, jag hoppas att jag kommer in på umeå universitet så jag slipper gå som arbetslös!

Det ska nog lösa sig, det gör det alltid! Är dock så sugen på att flytta hemifrån nu snart så ett jobb med bättre lön vore ju inte helt fel heller!
Har skrivit ihop en lista på lite saker jag behöver och redan har till ett nytt boende och jag har faktiskt det mesta!
Åt på stan idag fö vi väntade på bror min att sluta jobbet och mamma träffade en gamal klasskompis! :)
Det var rätt mysigt faktiskt!
När jag kom hem så tog jag en prommis med hundarna, gick med joey lös hela vägen och han var jätteduktig, dock var det jobbigt att lyssna i slutet så då kallade jag inte in han lika mycket och lät han vara lite mer!
Hellre det än att tjata och gnata och få en hund som bara lyssnar ibland!
Jag hade inte tänkt gå jättelångt för klockan var ändå nio men det blev ändå lite mer än en timmes prommis och jag vet inte vars tiden tog vägen, den bara försvann! Det var så mysigt och trevligt att vara ute i skogen, på grösslätter och småvägar utan bilar och bara gå!

Så därför bestämde jag mig för att göra en liten utflykt imorgon med hundarna, eller bara Joey, vi får se!!
Iaf så ska vi till skogen jag lekte i som dagisbarn och kan utan och innan! Eller dagmamma var det och hela skogen där, det är så underbart! Så det blir en heldag i skogen imorgon! Och kanske i övermorgon också ;)

Nu ska jag stänga ner datorn och titta på tv, det är 2 and a half men! :)


Godnatt sötnosar!!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0