Torsdag känns som fredag!

Det är tydligen torsdag idag, det känns inte som det och jag har varit tvungen att titta på mobilen ett antal gånger för att vara helt säker.

Idag var det bara en sak som stod på schemat, städa studentvagnen. Men den var tydligen redan klar vid 16.30 så hade jag itne så mycket mer att få ur världen!
Imorgon ska jag upp halv nio och ringa vet!
Ska även in till stan och köpa lite hundmat och kolla på klocka, men det skrev jag väl i förra inlägget... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva då blir det så.

Föresten, jag är lite sugen på att köpa the sims 3, är det någon som vet eller har spelat det?
Är det värt pengarna?
Om jag köper det ska jag nog ta och rensa min dator på typ allt så det får plats och inte blir segt!!

Nu ska jag leka med Joey!!

/S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Har ei jente som forhåndsbestilte The sims 3, og hun og de to søstrene hennes er kjempefornøyde! De spiller det hele dagen om de kan! JA, de synes i allefall det er verdt pengene!!

2009-06-13 @ 14:44:11
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0