Tisdag

Ont som tusan i huvudet och i halsen, hoppas det blir bättre till imorgon!
Så idag blir det att ta det lugnt, eftersom jag sov så mycket igår blir det att sova lite till och kasnke spela the sims!
Självklart blir det ut med galningen, tur bara att det inte regnar för då går det knappt att gå ut med han!

Igår spöregnade det här och vi skulle ut, vi hann ett hus tills Joe satte sig ner och börja gnälla!! Suck, vi kom knappt någonstans för han ville verkligen inte gå. Så jag fick jogga lite lätt för att få honom att gå överhuvudtaget, så vi tog en liten kort tur eftersom jag inte vill överbelasta hans små ben och sedan fick jag hålla koll på han så han inte skulle göra något inne!
Efteråt fick han ta en dusch för att få lite värme och bli ren igen ;)
Nu är det full fart i huset för Joe och Zigge leker och röjer! haha
Nu ska jag spela the sims och önska att det var trean och inte bara tvåan ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0