Stuga

Imorse vaknade jag först av en galen hundvalp som skulle bitas, slickas och dra mig i håret, visst är dom underbara? ;)
När jag äntligen fått honom av somna om så börjar det byggas just utanför mitt fönster på alltanen och visst, när jag kliver upp är det en nätdörr där.

Idag är det dax att städa ur stugan och det blir badkläder och solskydd! Just nu är det just under 30 i skuggan och 45 i solen! GAAH jag kommer ju dö haha men vissdt älskar vi den svenska sommaren allihopa?
Stallet blir att fara till ikväll eftersom det är så varmt, Då blir det att skutta lite med mira och se hur hon är, jag ska rida på hacket och hoppas verkligen att hon är bättre idag än igår :)
Det ska bli roligt iaf, Sofie och Elof ska ju också hoppa så jag har någon som kan hjälpa mig om det behövs!

KAmeran följer med!
Vad ska ni göra en sån fin dag som idag?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0