Studenten

Ja, imorgon är jag student, en av alla som kommer gråta av lycka, skrika tills vi är hesa och stå och hoppa på ett flak till hög musik. Det är jag imorgon. Då är det meningen att jag ska vara lycklig! Det kommer jag vara också, men inte utan en liten ångest!! Men det här väl till!!

Jag vill inte sova. jag ligger ner men vill inte blunda. Då blir det imorgon mycket snabbare och jag vill inte att den sista dagen som skolelev ska ta slut. Det är hemskt, jag är väl ändå inte vuxen än`?
Dock så ska jag typ upp 5 imorn och det betyder att jag MÅSTE sova nu för att inte missa hela alltet, och det vill jag ju inte!

Så imorgon mina vänner, kommer det vara en av mina lyckligaste och sorgligaste dagarna i hela mitt liv.
och jag har bara en fråga i huvudet, varför måste man bli vuxen?

/S

Kommentarer
Postat av: Magdalena



Sjung om studentens lyckliga dar...

GRATTIS!!!



Svaret kan jag inte på din fråga trots att jag klassas som vuxen ;-)



Massa kramar till er alla!

2009-06-10 @ 01:26:25
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0