Söndag

Heej bloggen!
Jobbig dag idag, började med jobb och jag sålde 4 stycken enkla lotter, synd att det inte kommer med på denna månads lön. För den kommer bli sååå dålig!

Idag har också  Joey varit i stallet för första gången, vi for dit och mockade skit ur hagen och städade ur stallet lite! Det gick bra och Joe tyckte det var riktigt spännande att springa runt och upptäcka så mycket, äta bajs och försvinna i det höga gräset. Tyvärr tog jag inte med kameran men vi ska nog dit fler gånger och då får det bli bilder då istället ;)

Efter stallet fick Joey duscha av sig lite snabbt. Visst, jag gillar hästar men bajs i sängen kändes inte kul ;)
Nu ligger han lite småfuktig i mitt knä och torkar. Han ger ifrån sig små söta läten och luktar apa (blöt hund) haha allt som det ska vara alltså ;)
Tyvärr glömde jag att rösta idag, var ju påväg fleera gånger men det kom alltid något ivägen! GAAH. Kan man rösta i efterhand? ;P
Synd, det ska jag verkligen ta igen nästa gång!!

Imorgon har vi brännbollsturnering och jag ska dit. regnet skulle kanske dyka upp och dagen kommer bli superkul som alltid! Det är ungefär vad jag gjort idag, Snart blir det kvällsprommis med Joey och sen sängen!

Vad har ni gjort idag?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0