Söndag

Är det idag och jag har varit och jobbat! Sålde bra idag så jag for hem lite tidigare då jag blev så himla trött och slö på slutet, hade nog inte kunnat göra någon nytta iaf! ;) Det är vad som är bra när man går på provision och får bestämma när man ska jobba helt själv! :)

När jag kom hem är alla utomhus och det är 35 grader varmt på vår balkong! Kan det bli mer sommar, nej jag tror icke det! Men det är ju så underbart och vi ska inte ändra på någonting!
Innan jag far till sthlm och pappa måste jag städa mitt rum och räkna matte, men jag har räknat ut att många timmar ensam på tåget får duga som pluggtid istället så då behöver jag bara städa och packa ;)
Vi ska försöka packa så lite som möjligt så allting får plats på båten, typ en klänning, ett par byxor och en tröja eööer vad säger vi?
Haha kasnke inte men nära, jag kommer nog bara ha bikini på mig iaf så!
Nu ska jag lägga mig ner och sova någon timme är jättetrött och brännan måste nog få lite tid på sig att sjunka in för annars bränner jag mig nog. Hade solfrossa igår och det är inte kul!

Vad gör ni på en fin dag som denna?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0