Söndag

Vet inte om det är vädret, vattenbrist eller sömnbrist men mitt huvud gör sååå ont!
Jag jobbade inte hela dagen idag men fick iaf iväg två stycken enkellotter! Alltid någonting och jag får nog vara nöjd med det resultatet!

Nu springer Joey runt som en galning och leker, man hinner ju inte med! Kanske är därför mitt huvud är lite tungt också ;)
Inatt fick jag gå och lägga mig vid 4 eftersom jag var fyllechaffis, det var därför jag inte orkade upp vid åtta för att jobba ;)
Ska nog snart sova för imorron är det jobb igen :S

En glad överraskning var att jag får ta med mig hunden till sthlm i sommar, det trodde jag verkligen inte och hade inte tänkt att fråga!! Det var faktistk det sista jag trodde men jag är glad!! Det vore ju roligt!

Nu ska jag äta!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0