Skogen

Idag blev det prommis ut i skogen med Joey. Det tyckte han var väldigt spännande med alla träd, kottar, stenar och blåbärsris. Lite konstigt tyckte han det var och hölls sig gärna inom synhåll och det är ju jättebra! Att han har koll på mig alltså! ;)
Tyvärr så dog min kamera när jag skulle ta lite ståbilder så jag får ladda idag och ta nya tag imorgon!
Vad jag inte gjort idag är att fixa mina ögonbryn men det kan jag nog göra ikväll eller imorgon också! Det tar ju så snabbt att göra.

Nu ska Sofie komma hit och vi ska planera Särk Mästerskapen! ´haha det ska bli sååå roligt!!
Vi får se hur det blir men våra förväntningar är höga och det brukar resultera i ett bra resultat!
Nu ska jag skriva lite och förbereda, efter vi gjort det klart ska jag ta en tur med cykeln, funderar på täfteböle och tillbaka men vi får se hur sent det blir! :)

Vad gör ni ikväll? Tittar på vm-kval kasnke?
HEJA SVERIGE!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0