Skogen

Jag tog Joey och zigge och begav mig ut på upptäcksfärd i skogen!
Vi var ute i typ två timmar och dom sprang runt och bet på allt dom kuinde hitta, eller iaf Joe.
En död fågel, ett antal kottar men också stenar, barr och gräs. Joey jagade flugor, fjärilar och ett försök på en fågel. Jag behöver väl inte skriva om han ´lyckades där?

De tyckte det var roligt iaf och nu är de så trötta och ligger och sover i solen båda två.
Tog inte med mig kameran heller, är inte så duktig på det så ni får helt enkelt använda er fantasi. Det är ju bra att träna hjärnan ibland! ;)

Jag är hungrig, deppig och har en godispåse på mitt rum, ingen bra kombination då jag kör på påsar till studenten och jag är hungrig och sugen på allting hela tiden. Bara för att få tugga på någonting iaf!

Jag har min mobil här breve men inte plingar den heller, jag får helt enkelt bara gå vidare och hitta på något nytt.
Gossip girl på femman nu och det är ett avsnitt jag inte har sett. Perfekt att fördriva denna värdelösa dag på.
Nu är hunden här igen och jag ska ta och krama om honom och få tröst. Tur jag har Joey :)

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0