Självklart.

Skrev ett inlägg idag men det fungerade tydligen inte!

Det enda jag vill nu är att fly alla i min omgivning, flytta utomlands där man inte känner någon och bara leva ett eget liv. Där man får börja om och vara sig själv! Självklart vill jag ta med Joey, då har jag iaf någon. Det enda som behövs.
Skönt ska det bli att fara till sthlm ett tag iaf, även fast det kommer bli oerhört jobbigt men för många människor på liten yta. Funderar på att lämna mobilen hemma, vill inte bli nådd. Dock så går nog inte det då den kan behövas men ja, ni förstår. Det här går väl över nån gång.  Tänk om man hade cancer, det hade ju kunnat vara värre!

Om tio min blir det stallet och efter det ska jag bara sova.
Imorgon ska jag ju jobba och då ska jag banne mig vara utvilad och inte tänka på något annat än att sälja månadslotter, Hörs av er till mig om ni vill bli rikare för endast 150 kr i månaden!
Snälla? haha

Vi hörs efter stallet, då blir det dagens såklart!
Nu måste jag ju byta om!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0