Ridtur med hackamoore

Har varit i stallet nu, kom just hem ohc blir lite förvånad hur lång tid det egentligen tar när man ändå bara rider :P Det är väl komiskt ändå :)

Ridningen idag gick okej, Mira var jättetung i handen och skulle bara ner med huvudet, hon orkar inte riktigt hålla upp sig själv i en fin form men det kommer nog! Dock så tror jag att det var lite pga hacket också! Då går hon mycket enklare ner med huvudet på ett dåligt sätt så! Men jag är ändå nöjd, slutade jättebra!

Imorgon har jag inget jobb så det blir att duscha och sen bara njuta av solen som förhoppningsvis är framme även imorgon! Så ska jag busa och verkligen umgås med lilla Joey som tycks bli större för varje sekund!
Han börjar verlkigen bli mer och mer hund istället för valp och han e så oerhört MYSIG!
Imorse så var han extra underbar!
Oftast brukar han komma fram och bitas lite i näsan och dra lite i håret på morgonen när man börjar vakna, Inte imorse!!

Imorse kom han fram och la sig över min hals och börja nosa mig i ansiktet, jag bara låtsades sova vidare, då klättrade han över och la sig intill mitt ansike/hals, slicka lite och nosa för att sedan somna med nosen instoppad under min nacke! Åh inte ens när jag vakna börja han bitas först, utan bara så söt och nosa och vifta som en galning på svansen :P
Nu ligger han här med huvudet på min mage och luktar så gott!
Den bästa! Jag ångrar inte en sekund att jag fick hem Joey! Inte ens tidiga mornar och vid olyckor på golvet!!
Helt underbar hund och jag hoppas på många många år tsm :D
Sen gör han så söta läten när han njuter eller är glad oc¨kså, som små suckar av lycka ;)



Nu tittar jag på beck och ska snart sova!
Tsm med min lilla goding såklart ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0