Midsommar

Ikväll blir det tyvärr inte att fara och fira med gamla klassen hur gärna jag än skulle vilja göra det! Men jag skulle nog inte komma hem och då blir det svårt, istället blir det midsommar här i sävar och det kommer bli så mysigt tror jag! Precis vad jag behöver!

Idag har jag varit och hjälp mamma att handla och gjort lite sudoku för att hålla hjärnan igång ;)
Klockan 18 blir det att fara till sofie och börja laga maten, haha jag laga mat ;) Det kommer bli kaos men jag måste ju lära mig om jag flyttar hemifrån snart!
Tror jag ska börja kolla lite lägenheter på bostaden ;) yäy
Fast det kan ju vara skönt att bo hemma så länge man inte har ett jobb också!

vad ska ni göra ikväll?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0