Max chilliburger

Reklam på tv och jag känner mig lite hungrig, det skulle vara gott med en miniskrov och en chillicheese. Men det funkar inte in i mitt liv nu. Jag har bestämt mig för ett tag sen att gå ner, jag känner mig verkligen inte som jag i det här feta skalet men ner till vikt i 6 an hade jag tänkt komma till :)
Ni får inte veta hur mkt jag väger, har vägt men jag sattsar att ta mig ner till 60-65 kg och det borde inte vara omöjligt om jag bara äter rätt och börjar träna igen!
Har gått ner 2 kg sen jag börja genom att äta på regelbundna tider, var tredje timme men lite mindre för att hålla igång ämnesomsättningen! Det går kalas och minsann så tror jag att jag gått ner lite mer idag ;)
Hoppas!!

Nu ska jag försöka sova, svårt efter alla myggbett jag fick i skogen idag men jag får försöka!
Joey sover vid mina fötter men kommer väl upp till magen så fort jag lägger mig, som vanligt!

Imorgon är det jobb igen och det ser jag inte fram emot, HATA rent utsagt!
Men jag hoppas på det andra jobbet som låter så nice!

Puss gonatt på er alla!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0