Lördag

Idag har det inte hänt mycket, jag har bara varit, precis samma som igår. Just nu är mitt liv väldigt tråkigt och det resulterar i minskade blogginlägg för erat bästa ;)
Ni orkar väl inte läsa samma sakre om och om igen!

Det jag tycker har varit roligt är att Joey är så oerhört fin idag! ÄR så glad!
Gjorde allting ute imorse på vår prommis och sedan in, leka och sova lite till! Vilket jag var glad för klockan var bara 5 när han vakna första gången!

Vid halv elva vaknade han igen och så gick vi ut, lekte och åt mat! Jag märkte också att han satt ner vilket han inte gjort så mycket hittills, så jag tänkte bara prova om han kunde sätta sig med lite anvisning från mig!
Jag prövade för några dagar sen och då ställde han sig bara på bakbenen och fattade inte alls.
Men idag var han jätteduktig och det tog bara två godisar innan han satte sig ner själv, utan att jag behövde göra så mycket!
Jag har tränat det tre gånger idag, inte så länge varje gång. MEn han e sååå duktig och jag behöver inte göra så mycket, nu sätter han sig nästan ner varje gång jag ropar på honom också! haha!!
Kul att få börja göra något utan att han blir helt hyper lillkillen!

Försökte också ställa han för några dagar sedan, här är resultatet:
Han ville inte riktigt stå still och att vara så högt upp var nästan mer spännande än själva godisen, tillslut stod han still tillräckligt länge så vi kunde ta en bild!


Nu kommer det snart folk hit som ska "fira" min student!

Gomat och socialträning alltså ;)


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0