Inget bloggande

Hejsan!
Jag har inte så mycket tid till bloggen nu, speciellt inte med en liten valp som springer runt och ska bita, busa, klänga och sova på en. Jag skojar inte, kan inte vara mer än 2 meter mellan oss enligt honom.  Så är det väl att vara valpmatte!
Just nu ligger han utslagen  intill min högra sida, halvt upp på magen och under armen, bara för att få vara så nära som möjligt ;)
Han e ju som underbarast när han sover ;)

Imorgon är det balen och det känns ju både kul och jobbigt! Ska ha mina höga klackar och kommer inte kunna gå särskillt länge i dem! + att jag har ett skavsår jag fick från ett par andra skor :S
Än känns det overkligt och spännande!

MAmma kommer också hem alldeles strax, hennes plan blev försenat och landar om ca 5 min. Ska bli kul att se hennes min när hon får se Joe ör första gången! ;)

Jag avslutar med en bild på Joepoe!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0