Home sweet home!

Det blev en konstig dag på jobbet idag, kom dit och då sa chefen att alla skulle fara och jobba kväll istället, varför vet jag itne. Men satan heller, han visste det redan igår att en fönsterruta var sönder och endast 4 pers kunde jobba. Är han inte smartare än att han kan ringa och säga att man inte kan jobba då?

Nä, sen försökte han få mig att jobba någon annan dag, typ imorgon och då kväll. Jag sa nej såklart!
Jag hade ju planerat andra grejer och om han inte kan ta upp en liten telefon får han väl skylla sig själv! Sen hade jag verkligen inte tänkt att bara köra in till stan för att köra hem igen, så rik är jag inte ;)
Blev väldigt arg och besviken på honom men tillslut fick jag ju iaf jobba dag som jag hade tänkt göra från första början.
Bara dumheter det där!

iaf, sålde rätt okej idag så jag tjänar lite pengar och gick inte back! :)
Alltid något ;)
Efter jag kom hem fastnade jag i min bok i solen och har inte gjort annat än att läsa, får bli dagens bok som kommer ut senare ikväll :)
Nu ska jag iaf till stallet till fina Mira! Ska rida lite bomövningar förmodligen och jag hoppas hon är finare än igår, då blir jag nöjd ;) haha

Visst är vädret helt underbart? :D



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0