Hallåå igen!

Bloggen fick ligga på is då jag hade en mysik kväll på "slottet" aka folkets hus!
Balen var seg till en början men blev kanon lite senare på kvällen/natten!
Jag stod ut i hela 12 timmar med mina klackar men fötterna tog definitivt stryk och nu har jag blåmärken! haha
ingen kamera så jag planerar sno bilder från alla andra som hade kamera ;)

Idag gick jag upp och gick med Joey, käka pizza till lunch sen slocknade i soffan. Det var skönt, min telefon var avstängd och jag fick sova ända tills middagen var klar att ätas. Nu ligger jag och tittade på csi som slutar NU och snart ska jag käka lite glass, om jag orkar.

Det blir inte så mycket mer än så här. Imorgon ska jag färga mina ögonbryn och sola.
Snart är det studentens som hägrar!!!

/S

Kommentarer
Postat av: Jennie - K

Jag har 70 bilder du kan få från balen! :) bränner ut dem på en cd skiva till dig :)

2009-06-06 @ 02:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0