Godmorgon Sverige

Nyss vaknat av att joey ville ut! Så det är bara att knata sig upp och gå ut med honom, jag var så hungri att det snurrade men det gick över efter två sportbröd, MUMS!
 KOm på när jag satt vid matbordet att jag aldrig kommer få en sovmorgon igen! Gaaah, men sen kom Joey inspringandes och han sover ju oftast till efter nio om jag är ute med han sent på kvällen och då får jag ju lite iaf ;) Då blev det inte lika farligt ;)
Han kasnke också ska få följa med till Sthlm i sommar, bo i skärgården och åka båt! Det tror jag han kommer tycka är cooolt! Men jag måste köpa lite grejer som jag inte har än! Så det blir lite säkrare både för han och för pappa och båten ;)

Idag ska jag som sagt in till stan och fixa lite grejer, väntar bara på mamma som är på nå fotgrejs! Hon borde komma tillbaka inom en halvtimme!! :)
Äntligen får jag min klocka!!!! :D

Finns i helguld, och den e snygg!



Okej, fastnade framför massa klockor och nu 40 min senare kom jag på att jag skrev ett inlägg, klant jag är!!

Mamma är hemma nu iaf så snart far vi!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0