Fredag

Igår var jag så sjukt rastlös att jag tog bilen mot hjoggmark för att va med på det som var kvar där, för att va med folk och mamma. Det var dock så att mamma hade farit hem och vi måste ha kört om varrandra någonstans för när jag kom dit var hon hemma :P Jag stannade och fick lite paj så det var ju helt okej istället ;)

Jag for hem rätt fort och käka rabarberpaj och tittade på tv med mamma, jag lovar att jag slocknade så fort mitt huvud landade på kudden för jag var sååå trött! Joey väckte mig vid halv fem, det är då man verkligen "älskar" sin hund ;)
Så klart kunde jag inte somna om och börja fundera, varför funderar man alltid på natten när man vill sova?
-hur ska det gå när jag tar med han till sthlm? Jag kommer måsta springa 5 våningar ner och upp mitt i natten!
- Jobb! Jag hoppas på både tenton och de som ringde igår!
-Universitet - åh va kul! Det är inter så svårt att tänka på ;)
Men det är väl vanligt!

Känns som om jag är sjuk, har lite feber som jag haft några dagar nu och jag känner mig väldigt matt i kropp och huvud! Jag hoppas det blir bättre till ikväll och till söndag!!

Sist men inte minst: I´m a rockstar!!!



Puss på er
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0