Days of our lifes

Godmorgon bloggen!
Imorse vaknade jag av att telefonen ringde, ville inte svara men eftersom man var ensam hemma och det slutade aldrig ringa så är man ju tvungen!
Telefonen väckte valpen som efter det varit ett yrväder och har lekt, spillt ut min frukost och tagit en sovstund i mitt knä. Just nu håller han på att gå på datorn och tugga i sig diverse tuggben! Det medans jag försöker skriva blogg och titta på days of our lifes. Det är ju inget man hinner se varje dag ;)



Så blev det lite bus ute.
Dagen schema innehåller en dusch och lite plugg sen vet jag inte mer, jo en promenad. Mitt sällskap baila som vanligt och jag får helt enkelt vara ensam idag så. Funderar på att ta en resa till stan och miljöträna lite grann. Vi får se! Annars blir det väl hundar hela dagen igen.
ÅH, imorgon blir det skola och snart är det alldeles klart med allt! Såå skönt.

Avslutar med en bild från igår:


/S

Kommentarer
Postat av: Jennie - K

men seriööööst ge mig hunden!

2009-06-01 @ 19:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0