Dålig start

Jag kan erkänna att denna morgon har varit åt det sämre hållet, försov mig, zigge (stora hunden) rymde och Håkan vaknade inte när jag ringde.
Idag var det brännbollsdag med skolan och det har jag verkligen sett fram emot, det e ju så sjukt kul!
Men ne, det var nog inte meningen. Jag stressade runt och fixade mat, sökte gympakläder och packade hunden i bilen. Ingen av de i mitt lilla skolgäng hade tänkt att komma och det blev ju inte direkt taggande att fara då.
Men vafan, är man med i laget så måste man ju stötta klassen! Annars e det ju taskigt.
Tror ni inte bilj*veln har slut på batteri. SUCK!
Så nu är jag allts¨å hemma, tänkte ta cykeln där ett tag men det e ju nästan 2 mil enkelväg och jag har fortfarande hemska minnen sen cykelhajken ;)

Aja, jag hoppas verkligen de som är där har en supertrevlig dag iaf, och att inte regnet kommer!
Min dag blev iaf mycket bättre när zigge och Joey började leka på baksidan, Joey jagade Zigge och när han hoppade över vr lilla damm såg inte Joey det och han ramla pladaskt ner och blev dyngsur.
Han tog sig lätt upp eftersom den inte är djup alls och så satt jag där men snacka om att han blev förvånad!
Och blöt. Och kall.
Så nu har jag duschat av honom åvattnet, torkat av honom och lindat in honom i ett duntäcke där han ligger och snarkar breve mig just nu!
Det blåste så mycket ute så han frös! Jag ville inte ha en blöt hund under min tröja dit han var på väg så!

Idag ska jag verkligen ladda kameran så jag kan ta några bilder på sötungen! Dock är det så svårt att få bra bilder då han aldrig kan vara stilla mer än en mikrosekund ;)
Resten av dagen blir en överraskning! Jag har ju ingen speciellt planerat iaf!
Vad gör ni idag?


Joey

Zigge

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0