Dagens...Ridtur

Ridbanan!!



Hon var riktigt duktig, hon är väldigt låg i formen och det gillar inte riktigt jag så jag försökte rida upp med huvudet och hög hand för att få igång henne. Hon fick ett mycket bättre steg och hon var ganska trevlig att rida idag, är väldigt nöjd med henne!
Var lite jobbigt då och då men det var bara att rida igenom de problem som kom och vi löste det jättebra! Red inte så länge utan vi var mer effektiva istället :)
Så allt som allt är jag nöjd med det jag sett idag, enorm skillnad från första dagen! Tror att hon kommer vara ännu bättre imorgon! Då ska vi göra lite bomövningar för att hon och elof ska få ta ut steget lite och träna på takt! :)
Jag hoppas den här veckan aldrig ska ta slut! Mira kanske far på fredag, både bra och dåligt men ... Jag får iaf njuta av en vecka av henne!
En sista gång <3


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0