Dagen efter studenten!

Det var en kul dag igår, inte så mycket tårar och det är bra!
För det här var ju inte sista gången, det var första!
Jag glömde kameran som vanligt men jag har fått lite bilder från pappa så de kan ni få kolla in istället!

Imorgon blir det att åka in till stan och köpa hundmat, kolla på klockor och ja, antar att det var allt ;)
Har sökt en del jobb idag, håller tummarna att man får svar iaf!
Idag regnar det ute och jag är lite sliten från igår så min dag har och kommer bestå av lugnet här hemma med undantag för hundprommisar!







/S


Kommentarer
Postat av: Kristin

Gratulerer så mye som ferdig med skolen! Deilig!!



Så moro at du har en blogg så det er mulig å smugkikke litt på Joey inni mellom! Var jo så heldig å treffe ham da vi hentet Phoebe, og han er en skikkelig goding! Har noen bilder av ham på hjemmesiden vår hvis du vil kikke. Bare si ifra om du vil ha noen av dem, så skal jeg sende dem til deg. Han er blitt skikkelig fin!! Virkelig herlig på bildene som ligger på Dogbytes side!



Ha en fin sommer!

Hilsen fra Kristin

2009-06-11 @ 19:15:10
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0